Bloody bastard and his scottisch friends - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Nouwland - WaarBenJij.nu Bloody bastard and his scottisch friends - Reisverslag uit Sydney, Australië van Martijn Nouwland - WaarBenJij.nu

Bloody bastard and his scottisch friends

Door: Martijn

Blijf op de hoogte en volg Martijn

17 Oktober 2015 | Australië, Sydney

Hier weer even een update hoe ik de laatste dagen ben doorgekomen. Gister na een avondje gezellig in de pub, weer vroeg me bed uit omdat ik wegens de drukte in alle hostels, moest verkassen naar een ander hostel. Gelukkig is het hostel waar ik nu zit daar nog geen 10 meter lopen vandaan, dus kon nog even lekker wat langer slapen, dacht ik.... Op de kamer van 8 man, was het nog een drukke bedoening met mensen die weg moesten en rommelden in hun koffers en kluisjes. Dus ik ben beneden in mijn vorige hostel maar gaan ontbijten omdat daar alles al was gekalmeerd. Na het ontbijt nog even naar mijn oude kamer gegaan en overlegd of we wat samen gingen doen. Uiteindelijk met 3 man naar het strand geweest wat bondi beach heet, dat ligt net buiten Sydney. Opzich een aardig strand maar niet spectaculair ofzo. Terug in mijn hostel mijn nieuwe roommates ontmoet, 2 engelsen, 3 schotten(waarvan 2 broers) en 2 mexicaanse vrienden. Ik heb een tijd met de schotse broers gesproken over de Rangers(schotse voetbal club) en de nederlandse spelers die daar allemaal hebben gespeeld. En natuurlijk, kan niet anders, een van de beste films; Brave Heart! Een van de broers heeft er zelfs een tattoo van laten zetten op zijn arm. De broers hebben regelmatig mot met elkaar en dat is hilarisch, je verstaat er werkelijk niks van en dat accent is geweldig. Meerdere malen dat ik de 'bloody basterd' was omdat ik er om moest lachen. 's avonds met alle kamergenoten een snelle hap gaan eten in het centrum en daarna naar een studenten/backpackers kroeg gegaan. Super was dat, veel mensen die hele gesprekken aangingen, dus ik heb het in mijn voordeel gebruikt, en studenten die hier al lang zijn gevraagd waar ik echt moet zijn. Na heel lang praten en me Pint nog niet eens op, was ik om 2 uur pas weer op de kamer, maar het was de moeite meer dan waard. Ik was alleen samen met de schotten en engelsen mee gegaan maar die heb ik niet meer kunnen vinden dus ik was al gaan slapen. Die bleken de volgende morgen pas om 5 uur te gaan slapen. Dat wist ik niet toen een van de broers me om 9 uur sochtends vroeg of ik meeging naar dezelfde kroeg.....ik heb maar even vriendelijk bedankt!
Vandaag even wat dingen gekocht in een mooie markthal, en daarna wat trips geboekt en een busticket om er te komen. Dankzij de tips van me neef en de studenten, kon ik mijn lijst makkelijk omzetten in een boeking. Zo zal ik gaan duiken, snorkelen, surfen, een paar dagen zeilen en slapen op een boot, een self drive safari, raften, een koala cuddle en een paar dagen overnachten op een eiland. Ik denk wel een top activiteiten lijstje, ik heb er in ieder geval erg veel zin in! Tot snel weer groetjes martijn

  • 18 Oktober 2015 - 11:31

    Tanja:


    Hey Martijn!!

    Wat een verhaal weer hahaha, ja die schotten hebben een best accent mmm wel erg leuk om mee te maken.
    Zag je lijstje met dingen die je gaat doen! echt vet.
    Enorm veel plezier met al deze dingen en bij de koala cuddle graag ook een cuddle van mij:-))

    Dikke kus,
    Tanja

  • 18 Oktober 2015 - 16:29

    Joyce:

    Heey Martijn,

    Wat leuk om jou verhalen te lezen en de foto's te zien. Je hebt zeker een top lijstje met activiteiten die je allemaal gaat doen!! Super gaaf allemaal!! Zo te lezen heb je het erg naar je zin en geniet je van de mooie omgeving daar. Het zal wel wennen voor je zijn om met onbekende mensen samen op te trekken en te overnachten. Ik wens je heel veel plezier met de activiteiten die je allemaal gaat ondernemen en geniet er van!!

    Veel liefs,
    Joyce

  • 19 Oktober 2015 - 11:14

    Paul:

    Hoi martijn, leuk te lezen. Vlgs mij heb je t wel naar je zijn daar beneden. Leuk wat je schrijft over je bastards, mooi stel denk ik, veel plezier, jepa

  • 19 Oktober 2015 - 11:33

    Tante Wies:

    Hai Martijn

    wat een leuke tripplanning heb je, surfen ,duiken, raften, slapen op een eiland en een boot ect.
    Ben benieuwd hoe je dat allemaal zult ervaren en met welke verhalen je dan weer komt, verheug me er nu al op.

    groetjes tante Wies

  • 21 Oktober 2015 - 19:16

    Oma Van Den N:

    hallo Martijn,

    Ik heb je verslag gelezen. Ik vind het erg leuk! het is fijn dat je zó geniet.
    En je maakt mooie foto's en het weer is ook denk ik wel lekker, beter als hier. Geniet van de kleine dingen groetjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2015

Zeilen, duiken en het mysterie van rugtas.

27 Oktober 2015

Fraser island

22 Oktober 2015

Surfdudes in Bayron Bay

17 Oktober 2015

Bloody bastard and his scottisch friends

15 Oktober 2015

Busreis naar sydney
Martijn

Actief sinds 07 Okt. 2015
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 2745

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: