morgen is het zover - Reisverslag uit Aerdenhout, Nederland van Martijn Nouwland - WaarBenJij.nu morgen is het zover - Reisverslag uit Aerdenhout, Nederland van Martijn Nouwland - WaarBenJij.nu

morgen is het zover

Door: Martijn van den Nouwland

Blijf op de hoogte en volg Martijn

07 Oktober 2015 | Nederland, Aerdenhout

Na maanden van voorbereiding is het morgen eindelijk zover.
Alle vaccinaties gehad, boeken en internet geraadpleegd en de laatste dingen aan het inpakken en dan nog een keertje slapen in mijn eigen bed.
Vandaag hebben we nog een hoop gezeur gehad rondom mijn naam op de vluchtgegevens. 'vd' moest 'van den' zijn en anders kwam ik beslist niet in het vliegtuig. Een hoop stress. Het reisbureau wilde niet echt meewerken. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Morgenochtend om 11.15 uur vertrekt mijn vlucht van Schiphol Amsterdam via een tussenstop in Singapore naar Kuala Lumpur in Maleisië. Ik vlieg het eerste stuk met Singapore Airlines.
In Kuala Lumpur blijf ik tot en met zondag, daarna reis ik door naar Melbourne in Australië.

Ik heb er onwijs zin in en heel veel van jullie hebben gevraagd om af en toe een berichtje te sturen. Ik zal proberen dit via deze weg te doen en af en toe een mooie foto te plaatsen.

I'm going down under!

groetjes, en tot snel,
Martijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Aerdenhout

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2015

Zeilen, duiken en het mysterie van rugtas.

27 Oktober 2015

Fraser island

22 Oktober 2015

Surfdudes in Bayron Bay

17 Oktober 2015

Bloody bastard and his scottisch friends

15 Oktober 2015

Busreis naar sydney
Martijn

Actief sinds 07 Okt. 2015
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 2750

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: