morgen is het zover - Reisverslag uit Aerdenhout, Nederland van Martijn Nouwland - WaarBenJij.nu morgen is het zover - Reisverslag uit Aerdenhout, Nederland van Martijn Nouwland - WaarBenJij.nu

morgen is het zover

Door: Martijn van den Nouwland

Blijf op de hoogte en volg Martijn

07 Oktober 2015 | Nederland, Aerdenhout

Na maanden van voorbereiding is het morgen eindelijk zover.
Alle vaccinaties gehad, boeken en internet geraadpleegd en de laatste dingen aan het inpakken en dan nog een keertje slapen in mijn eigen bed.
Vandaag hebben we nog een hoop gezeur gehad rondom mijn naam op de vluchtgegevens. 'vd' moest 'van den' zijn en anders kwam ik beslist niet in het vliegtuig. Een hoop stress. Het reisbureau wilde niet echt meewerken. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Morgenochtend om 11.15 uur vertrekt mijn vlucht van Schiphol Amsterdam via een tussenstop in Singapore naar Kuala Lumpur in Maleisië. Ik vlieg het eerste stuk met Singapore Airlines.
In Kuala Lumpur blijf ik tot en met zondag, daarna reis ik door naar Melbourne in Australië.

Ik heb er onwijs zin in en heel veel van jullie hebben gevraagd om af en toe een berichtje te sturen. Ik zal proberen dit via deze weg te doen en af en toe een mooie foto te plaatsen.

I'm going down under!

groetjes, en tot snel,